Regeneracja silników

Specjalizujemy się w kompleksowej regeneracji silników samochodowych. Odpowiadamy za remonty silników w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych wszystkich marek oraz maszyn budowlanych i rolniczych. Dodatkowo zajmujemy się naprawą silników zabytkowych i sportowych. Niezależnie od typu pojazdu, każda jednostka napędowa będzie z czasem użytkowania wymagać naprawy. Warto zgłosić się do specjalistów, by regeneracja silnika przebiegła prawidłowo, a wycenia nie wykroczyła poza zaplanowany budżet. W ramach przeprowadzanych przez nas remontów silników zajmujemy się między innymi: regeneracją głowic samochodowych, naprawami bloków silników spalinowych, napawaniem wałów korbowych, regeneracją bloków silnika  oraz innych elementów silników spalinowych. Posiadamy niezbędne kwalifikacje oraz zaplecze techniczne, by przywrócić silnik do sprawności, bez konieczności kosztownej wymiany na nowy.

Regeneracja silnika w naszym zakładzie zawsze rozpoczyna się od rzetelnej weryfikacji, następnie przedstawiamy wycenę naprawy, a po ustaleniu terminu przystępujemy do naprawy. Dzięki temu klient posiada kontrolę i jasne warunki współpracy. Dysponujemy urządzeniami przeznaczonymi do mycia ultradźwiękowego silników, bloków i głowic samochodowych, co doskonale uzupełnia nasze usługi regeneracji. Z naszą pełną ofertą możecie Państwo zapoznać się poniżej:

Kompleksowa regeneracja silników w zakresie:

  • mycia wstępnego
  • demontażu
  • obróbki mechanicznej
  • doradztwa technicznego
  • mycia ultradźwiękowego
  • przygotowania do montażu
  • montaż

Regenerujemy podzespoły do silników:

  • samochodów zabytkowych
  • samochodów wyczynowych – sportowych
  • samochodów osobowych i dostawczych
  • samochodów ciężarowych i autobusów
  • maszyn budowlanych
  • wózków widłowych
  • ciągników i maszyn rolniczych
  • motocykli
  • kompresorów i in.

Regeneracja podzespołów silników w zakresie:

Głowice:

  • usuwanie zerwanych świec żarowych
  • wyciąganie zapieczonych wtrysków
  • spawanie pękniętych i zniszczonych głowic
  • kompletna obróbka głowic
  • sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego
  • planowanie powierzchni
  • wymiana lub regeneracja prowadnic zaworowych
  • wymiana gniazd zaworowych
  • szlifowanie zaworów
  • frezowanie gniazd zaworowych
  • obróbka pod wałek rozrządu
  • naprawa gwintów
  • dorabianie zaworów
  • montaż głowicy – złożenie, regulacja głowicy

Blok-1

Bloki i tuleje cylindrowe:

  • szlifowanie cylindrów – roztaczanie i honowanie
  • wymiana tulei cylindrowych
  • dorabianie tulei cylindrowych – suchych i mokrych
  • planowanie powierzchni
  • regeneracja (osiowanie) łoża pod wał korbowy – wytaczanie i honowanie
  • wytaczanie panewek pod wałek rozrządu
  • napawanie ubytków, spawanie pęknięć