Regeneracja silników

Głównym polem działalności naszego zakładu jest regeneracja silników samochodowych. Przeprowadzamy remonty silników samochodów osobowych, ciężarowych i dostawczych oraz jednostek napędowych aut zabytkowych i sportowych. W ramach przeprowadzanych przez nas remontów silników zajmujemy się między innymi: regeneracją głowic samochodowych, naprawami bloków silników spalinowych, napawaniem wałów korbowych oraz innych elementów silników spalinowych. Dysponujemy urządzeniami przeznaczonymi do mycia ultradźwiękowego silników, bloków i głowic samochodowych. Z naszą pełną ofertą możecie Państwo zapoznać się poniżej:

Kompleksowa regeneracja silników w zakresie:

  • mycia wstępnego
  • demontażu
  • obróbki mechanicznej
  • doradztwa technicznego
  • mycia ultradźwiękowego
  • przygotowania do montażu
  • montaż

Regenerujemy podzespoły do silników:

  • samochodów zabytkowych
  • samochodów wyczynowych – sportowych
  • samochodów osobowych i dostawczych
  • samochodów ciężarowych i autobusów
  • maszyn budowlanych
  • wózków widłowych
  • ciągników i maszyn rolniczych
  • motocykli
  • kompresorów i in.

Regeneracja podzespołów silników w zakresie:

Głowice:

  • usuwanie zerwanych świec żarowych
  • wyciąganie zapieczonych wtrysków
  • spawanie pękniętych i zniszczonych głowic
  • kompletna obróbka głowic
  • sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego
  • planowanie powierzchni
  • wymiana lub regeneracja prowadnic zaworowych
  • wymiana gniazd zaworowych
  • szlifowanie zaworów
  • frezowanie gniazd zaworowych
  • obróbka pod wałek rozrządu
  • naprawa gwintów
  • dorabianie zaworów
  • montaż głowicy – złożenie, regulacja głowicy

blok silnika 1

Bloki i tuleje cylindrowe:

  • szlifowanie cylindrów – roztaczanie i honowanie
  • wymiana tulei cylindrowych
  • dorabianie tulei cylindrowych – suchych i mokrych
  • planowanie powierzchni
  • regeneracja (osiowanie) łoża pod wał korbowy – wytaczanie i honowanie
  • wytaczanie panewek pod wałek rozrządu
  • napawanie ubytków, spawanie pęknięć

Wały korbowe:

  • szlifowanie czopów wraz z polerowaniem
  • napawanie nadmiernie zużytych czopów
  • prostowanie
  • dynamiczne wyważanie:
    • wały rzędowe
    • wały w układzie „V”
  • regeneracja końcówki pod koło rozrządu lub pod koło pasowe
  • dorabianie panewek

Korbowody:

  • sprawdzanie prostopadłości
  • regeneracja stopy korbowodu
  • wymiana i roztaczanie tulejki w główce korbowodu
  • wyważanie korbowodów
  • montaż tłoków „na gorąco”
  • dorabianie sworzni tłokowych